Tåget rullar

Sitter på jobbet, har varit på min egen skola och ätit mat. Ja, jo de funkade. Artikel om skolmaten blir det, självklart fotade jag bilderna. Blev bra bilder, men dom visade inte riktigt det vi ville i alla lägena. Bättre lycka nästa gång.

Efter jobbet blir det att sitta 2 timmar på tåget, ska nämligen följa med älskling upp till hans pappa. Var länge sedan jag var med nu. Och som vanligt har jag svårt att blogga när jag är där uppe, men lite smart var jag allt, så har fixat något tidsinställda inlägg med lite bilder för er att kika på. Förberedde även några bilder om jag får tid att skriva något :)

Ni får ha det så bra, för jag ska ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0