Helgen


Foto: Älskling, Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8

Har haft en rolig helg, fredagens bilder har ni fått i tidigare inlägg, och kul var det! Lördagen var man ganska död på morgonen. Älsklingen hade kul och fota mig då, mm! Eller inte. Sedan blev det duscha snabbt innan morfar kom på besök. Mat och lite julklappar, eller rättare sagt ett kuvert med pengar. Stackars släk som ska hitta julklappar till 16, 18 och 20 åringar i huset (; Som tur är går alltid pengar hem väldigt bra.

Senare tog vi bilen och hämtade upp en massa folk, åkte mot Edvalla för att sitta i soffan och dricka go'dricka och prata. Efter en Benny runda var man hemma runt 2-3 någon gång. Ojoj.

Och denna söndag har inte gett så mycket, stress för att hinna med att gå till mormor för middag, som tur var så kunde älskling skjutsa runt mig innan han åkte hem. Sen har man inte gjort så mycket mera, jag ska ta och åka hem till killen min för att plugga. Så får vi se när han själv kommer innanför dörren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0