"Kolla vad jag har köpt..."




Och nu får ni se ännu mera av vad jag har köpt, vilken rolig blogg jag har. Som bara visar allt som jag köper... Aja. Ska ta och bättra mig på den delen (;

Iaf så åkte jag ner till ICA och hämtade ut ett paket från H&M. De snygga skorna och jeansen fanns i paketet. Synd på skorna som var en storlek för stora, men de är slutsålda nu så kan inte byta. Men jeansen satt som ett smäck! Wiie :)

Övriga dagen har varit lugn, satt 1 timme framför tvn med frukosten och degade. Sedan blev det lite dator, knäppa kort på lite gott och blandat för att sist gå igenom duschen. Nu väntar jag på älskling som ska hämta upp mig hemma, och så styr vi mot Uppsala och mellandagsrean. En tv till E och en telefon till mig ska inhandlas. Japp japp.

Kommentarer
Postat av: Jossa

shoppingkåta linda ;)

2011-12-29 @ 01:25:08
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: my

snygga saker du köpt i detta inlägg och inlägget förut :)

2011-12-29 @ 23:38:14
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0