Wiiie!



Jaaaaaaaaaa!

Fick hem denna assöta klänning från Kina häromdagen, beställd från eBay. Packade upp den och den såg så sjukt liten ut, provade och så var klänningens inner "klänning" (?) för kort. Så surt! Visade halva rumpan när man gick eller böjde sig  fram. Där rök alltså min julklänning tänkte jag.

Men! Idag kom jag på den smarta idén som min vän Jossa har använt sig av, att ha en kjol/linne under klänningen för att göra den längre. Så jag testade att ha min svarta höga kjol under klänningen för att göra den längre, och visst gick det! Kjolen är alltså det svarta som syns under höften/ vid låren.
Så glad att jag kan använda den i alla fall! :D

Vill inte direkt ge bort den för att den var lite kort, fast den kostade inte så mycket heller, hela 60 kr (; Men ändå! Då hade jag inte haft något till jul.

Vad tycker ni, ser det konstigt ut med det svarta under klänningen eller funkar det? Tänk på att jag ska ha svarta strumpbyxor oxå :)

Kommentarer
Postat av: my

om du har svarta strumpbyxor kommer det ju inte synas :)

2011-12-14 @ 16:55:01
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Jossa

"smarta idén som min vän jossa" duuu.. fyfan vad jag känner mig hedrad.

För det första att vara smart, och sen får jag höra det också. hihihihi ;)

2011-12-14 @ 17:06:42
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0