Dålig dag

Vaknade totalt på fel sida idag...
Har oxå kollat slut på mina få avsnitt med text av Ghost Whisperer resten är otezxtade och med min engelska så skiter det sig totalt.
I morron är det skola, man längtar ihjäl sig. Jag måste komma ihåg att jag har idrott i morron, för jag orkar inte packa väskan nu. Kanske kan lägga fram lite saker, men ändå.
Jag ogillar starkt att det var superfint väder ute, men jag satt kvar inne och kollade på film. Varför fotade jag inte? Men det säger jag typ varje dag.

För att säga något positivt så äre tävlingar i helgen, jag ska fota. Får se om jag fotar båda dagarna ensam eller bara en och den andra med Elin. det är positivt, för jag är i stort behov av pengar, ojah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0