Brev till mina päron



Det är lite kaotiskt, allt är inte på plats. Men vet ni, det är så in i bängen skönt att vi har börjat komma någon vart. Det börjar att hända saker. Jag koncentrerar mig på att få allt att fungera, allt löser sig om man är envis och inte ger upp. Tur att jag har pappa, han har kontakter. Han kommer att hjälpa mig mycket med denna resa, jag får nog säga tur oxå. För att jag har mamma som kommer hålla mina fötter nere på jorden hela tiden, det kommer nog annars bli lätt att ta sig en flygtur annars.

Tack! för att ni ger mig denna chans! Jag är så oerhört glad för detta.

Kommentarer
Postat av: Dessie

:( ?

2011-02-01 @ 21:48:24
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: linneaa andersson

vad är det som har hänt?!

2011-02-04 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0