Bollnäs

Hejsan!
Efter några dagars frånvaro från bloggen så har det inte hänt allt för mycket. Jag var med älskling och ena halvan av hans familj på dop, själv fick man agera fotograf men jag kan tyvärr inte få tag i bilderna så de får ni stå ut med. Men det var otroligt kul att se, har aldrig varit på dop innan. God smörgåstårta på det och sist kaffe och morotskaka. Älskling blev väldigt förtjust i morotskakan (;

Senare mot kvällen tog vi oss ut mot stan i Bollnäs. Träffade på Pontus och Mackan, taxi med rabatt till en lokal och vi satt där och hade de väldigt kul! Kom hem ganska tidigt på kvällen/natten och då vare halvsova i soffan innan sängen blev alldeles för lockande.

Nu på morronen har vi nte gjort något speciellt, ätit frukost och myst innan vi gick upp. Härligt! Det får man inte glömma bort att göra, mysa.

Kommer hem runt 7-8 ikväll, så kanske blir lite bilder, men har knappt fotat något alls med min kamera. Kanske blir något senare, vad vet jag :)

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

SV: varsågod, gjort i dag? :)

2011-01-30 @ 20:57:26
URL: http://lliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Chawo

Såå snygg blogg design du har ^^,<33

2011-01-31 @ 16:08:19
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0