Blandat från dagen


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 + stativ + fjärrutlösare

Tandläkaren gick bättre än jag trodde, samma gamla vanliga och inga hostattacker (;
Lat som jag är tog jag självklart bilen till Tierp, så snabbt hem för att slänga mig på sängen och läsa. Så sjukt bra bok jag har hittat! Men har läst sedan i december, men det är juh nu det börjar hända saker. Som ni märker läser jag väldigt ofta...

Nu har jag även hunnit med att söka 2 st jobb, hoppas att det går väl! Tyvärr han jag inte med att söka det jag ville allra mest, skit oxå :(

Kommentarer
Postat av: sara

snälla skaffa instagram! det skulle vara jätte roligt om du gjorde det!

snälla kan du inte ge lite mer sminktips och outfits? din blogg äger! :D

2012-04-18 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0