ND 4 filter



Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Under veckan jag var borta, så hade jag fått hem ett litet paket. Detta lilla filter till mitt Tamron 17-50/2,8 fanns i det, och redan nu är jag nöjd, fast jag inte ens har testat det. Det är ett Neutral Density filter, även kallat gråfilter. Halva filtret är gråare, och det övergår till helt klart. Det används mest när man fotograferar landskap, och det hade jag juh velat ha till fjällen, tyävrr han det inte komma tidigare.

Men nu jäklar! Ska här fotas landskap snyggt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jätte fin blogg och fina bilder!



hur har din dag sett ut? (:

2012-04-03 @ 15:23:10
URL: http://jessicasvardagsliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0