Mysiga skogen

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Blev en uteritt idag, han har gått 2 st krävande pass tidigare dagar med mycket galoppjobb så tyckte att han skulle få lunka runt kravlöst i skogen idag. Och nog tyckte herren att det var ganska skönt. Mest skritt, travade på halvlånga tyglar - men hade kontroll - och så blev det galopp i uppförsbacken, som alltid (;
 
Men jag valde en annan väg tillbaka, red nämligen på vägen i stället för i skogen. Och vi blev nästan påkörda av en mamma som körde bilen full med små flickor som satte näsan mot rutan när dom såg oss.Haha! Som tur var körde hon inte superfort, Bello såg dom med och jag hade koll på honom. Så ingen skada skedd, men jag trodde verkligen inte att hon skulle väja ut för mig när hon närmade sig. Galna människor det finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0