Oriflame, igen

 
Igår efter att mamma slutat jobb så hämtade hon upp mig för att åka till Västerås. Som ni kanske vet är min mamma gruppledare inom Oriflame och har sålt det ett antal år.
I år är det 45 års jubileum, så nu var vi till Västerås ännu en gång för att fira lite till inom vårt distrikt.
Och inte nog med att vi åkte dit, så sprang mamma till scen var och varannan minut (; Nej men 2 ggr var hon upp och fick ta emot pris. Hon var 3e bästa på att rekrytera nya konsulenter, blommor och lyckta fick hon med sig då. Sedan var det inte nog där, utan hon var 2a bästa i distriktet från 1 jan, att sälja för mest. det är inte illa. Då blev det mera blommor och ett våffeljärn.
Mammas regionschef var så glad att vi var där att det blev kaffemuggar av henne och nya katalogerna. Sist men inte minst, så fick alla som var där en varsin goodiebag. Så jag lovar er att vi släpade på saker hem (;
 
På bilden över så ser ni min mamma, roligt nog lyckades dom få in ett "h" i Tove, kul. Haha.
När vi väl skulle åka hem så var det bara att börja kånka, och det var knappt att vi hittade på bilen. Ja, vilken resa!
 

Det som fanns i goodiebagen, en honungscreme och body lotion. Cremen ska man ha i badkaret, och tyvärr har vi inget, så tänkte ge det till killens mamma :) Även en mascara fanns i! Tyvärr inte min typ av borste, men får väl prova.


Ljuslyktan som mamma vann, den står just nu breve tvbänken, får se vart den hamnar till slut. Men hade tänkt att ha lite stenar i botten, och vatten. Och så ett fins ljus längst upp, kanske lägga lite stenar där med och ha små värmeljus. Inget bestämt (;
 

Slänger även in 2 bilder från Oriflame Eventet i Globen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0