Träning på TiRK

Foto: Sofie, Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Jag har faktiskt inte berättat att jag var på dressyrträning igår. Och nog blev vi en aning klokare. Efter en massa fighter med hästen så lyssnade han bra, och blev kanonfin. Men då kom nästa svårighet att han "inte kunde" resten av alla grunder som han alltid kan. Knasiga häst.
Men vi har träning snart igen, så vi taggar om till onsdag. Jag har massor att träna på och känner mig extra taggad att ta tag i det här!
Det filmades en del under träningen, får se om jag trasslar ihop något så ni får se.

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Åh tack :') visst är det dusty! Kommer du ihåg vad ryttaren hette? :)

Svar: Tror att hon heter Michaela Dannenberg, kan ha tagit fel.Kul att det var han, tyckte att de kunde vara han efter din beskrivning och bilder :)
Linda Enarsson

2012-08-27 @ 20:59:24
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0