112 dagar kvar!!




Kan inte riktigt förstå att jag har den på mitt huvud. Om bara någon månad så springer jag ut, i min vita klänning och mössan på huvudet för att fira att jag äntligen tar studenten. Helt sjukt.

I 3 år har jag nu gått med min underbara klass, känns som att det var igår vi sågs för första gången. Då vi alla satt blyga i klassrummet och inte visste vad framtiden skulle ta oss.
Nu sitter jag här, efter 3 år, med underbara kompisar som kommer finnas kvar resten av livet, ett extrajobb fixat genom skolan och bara längtar efter att få komma ut i arbetslivet. Det är helt crazy, när man tänker efter. Det är redan februari, och i juni är det över...

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen Linda, nu blir man ju nästan rörd! (a´

2012-02-13 @ 18:44:52
URL: http://fridaeriksson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0