Alla 3 damerna


Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8

Min syster ville följa med och se på hästarna idag, så vi tog oss en tur på Corona och Rayona, damerna skötte sig exemplariskt! Jag började med R då hon är lite svårare än C, så ville vara lite snäll mot syrran (; Men hon skulle prompt testa på R oxå så vi böt efter halva turen. Så lilla duracellhästen Corona fick sig lite galopp när syrran travade bakom med R. Kul att C galopperar så sakta att R kan trava i samma tempo. Haha!

Dom var supersnäll och C kändes verkligen superfin! Känns bra nu när jag åker iväg och hopptränar på söndag. Hoppas att jag kan åka och rida i morgon och på lördag med :)

När jag tog mig an alla boxar att mocka tog syrran in lillpluttan Leona och började borsta och pyssla med henne, hästen älskar att bli kliad! Så söta miner hon gör (; Efter 3 mockade boxar med bytt vatten klara och även vatten till hagarna var klart, då styrde vi bilen hemåt igen. Härlig dag i stallet, inte mycket blåst som det vart innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0