En kväll ute



Bilden blev lite misslyckad, lyckades inte ta en enda bra bild och så blev ljuset som det blev i rummet. Får tänka på det till nästa gång. För övrigt vill inte min fjärrutlösare funka även fast jag har bytt batteri i den, bara att börja plocka i sär dosan antar jag...

I går kväll blev det utgång på White Club, med Beccis! Kvällen var bra, förutom att stora dansgolvet aldrig öppnade. Men lyckades med att halsa en cider för att hinna köpa mera innan 11, springa på toan 31458 gånger för att fixa sminket mm, fråga personalen vart min kamera är + att dom sög på att svara, få vakterna att komma fram och fråga hur det var och totalt dissa en kille som sa en sak som inte gillades. Jo då, det var väl min kväll (;

Blev en macka på Subway som fyllekäk då vi inte han springa till Max. Fint de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0