Innan det blir mörkt



Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 + stativ + fjärrutlösare

Slutade hyffsat tidigt, fick gå tidigare från en liten show som gjordes i Aspenaulan. Han hade allt ganska bra repliker ibland (;
Så direkt plockade jag ihop kameran och gick ut i snön. Och ni kan se reslutatet i headern, menybilden och dessa 2. Blev ganska nöjd med bilderna ändå, men höll inte ut allt för länge, och de var lite jobbigt att böka med ett trasigt stativ med kameran på i skogen. Men klart, allt går bara man vill (;

Och för övrigt, JAG HAR GODKÄNT I MATTE B KURSEN!!! Helt ******* otroligt! Så sjukt skönt att äntligen vara klart med kursen och ha ett G i slutbetyget :D

Ikväll blir det en lugn kväll, jag hade gärna tagit mig ner till badet och simmat min 20 längder, men älskling kommer över så det visar sig vad vi tar oss för :) Men nästan så jag måste fira mitt G i matten på något sätt, hmm (;

Kommentarer
Postat av: my

fina bilder :D Kul att du blev godkänd! :D

2012-02-03 @ 16:45:43
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: jossan

gilla bilderna as h'rliga :)

2012-02-04 @ 00:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0