Lite fika

Igår var det Uppsala hela dagen. Börjar med att gå på rättegång, självklart lyckas vi ta den enda med dom vi känner igen. Haha! Men det var väldigt intressant hur de går till osv :)

Sedan blev det en massa shopping, för mig vart det en del. Visar i ett senare inlägg :) Innan jag skulle börja jobba vid 3 så satte vi oss på Wayne´s Coffe och chillade, drack varsen kopp chai latte och choklad. Myys!

Sedan blev det jobb för min del, kassa kassa och kassa. Bra träning! Måste däremot lära mig klara av byten och reklamationer själv, inte allt för lätt :) Hoppas man får jobba något snart igen, det roligaste med att jobba är iaf att det kommer in lite pengar på kontot i slutet av varje månad (;



















Kommentarer
Postat av: my

åh vad mumsigt! :D

Alltid kul med pengar :D

2012-02-02 @ 17:04:17
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0