Fina Corona


Nikon D300s + Sigma 70-300/4-5,6

Idag har jag faktiskt suttit på hästryggen igen. Kommer knappt ihåg när jag var där uppe sist.
Jag red iaf på Lindas fina häst Corona. Som det verkar som nu, kommer jag att hjälpa henne med sina 3 hästar under tiden hon är borta. Inget är helt bestämt än så det kan komma och ändra sig. Men det skulle vara sjukt roligt att sitta upp flera gånger på de fina hästarna :)

Linda har 3 st hästar hon skulle behöva lite hjälp med i veckorna då hennes mamma behöver lite avlastning. Jag har fått chansen att få rida och sköta hästarna när hon åker bort. Ska bli superspännande!
Stallet är mysigt med 5 st boxar och 2 supersöta stallkatter vid namn Zlatan och Voldemort (;

Skulle vara otroligt kul att börja rida både på ridskolan och på Lindas fina hästar, vilken chans jag plötsligt har fått!

Kommentarer
Postat av: my

åh så kul! jätteglad för din skull! (: Jag skulle inte klara av att inte få rida, eller träffa hästar :(

2012-01-22 @ 20:41:24
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0