Gott och blandat

Idag är det min tur att tvätta. Bokade tom 2 dagar då jag går igenom allt nu, så sängkläderna är helt nya och rena, upptagna ur fodralet idag. Mys! Alla badlakan som blivit använda även duschdraperiet. Mina stallkläder, älsklingens arbetskläder, vanliga kläder, ja precis allt har jag gått igenom. Har gjort en 6-7 tvättar redan och har 7-8 kvar. Så ni vet vart jag kommer hålla till (;

Har även fått hem mina Globenbiljetter, det är även bestämt att Nellie åker med mig igen! Hon åkte även med till Strömsholm tidigare i år. Mycket roligt ska det bli! Hon och jag ska ta oss med tåg, pendel och tunnelbana till Globen och kolla på 1 föreställning, som då är fredagens. Jag ska även försöka hålla i pengarna när det gäller mässan, men det finns lite saker jag vill kika på. Mest vill jag prova storlekar på olika kläder för att veta det, så när man ska klicka hem varan på nätet vet man redan vilken storlek som gäller. Visar sig (;
 
Och den vita "klänningen" som inte är en klänning. Grattis... Den räckte över halva rumpan. Men vill ändå ha den kvar för att kunna använda som topp. Mycket snyggt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0