Missekissar

Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8
 
En sak är säker, det är sjukt svårt att fota lekande kattungar! Och så har jag grymt ojämn uppdatering, igår hela 3 inlägg och idag är detta första. Ska skärpa mig!
För er som inte hängt med i svängarna så har nu 2 st kattungar kommit in i mammas familj. Vid namn Turbo och Fräsen. Turbo hade min bror bestämt, inget snack om saken och Fräsen fick den andra heta då den fräste hela tiden som liten och så var det mammas idé (; Men iaf. Dom kom för exakt en vecka sedan, så dom är nu hyffsat hemmastadda och har allt som oftast krig eller race där hemma.
Senast idag när jag kom hem för att byta om till hästkläder, så hade de vält en blomkruka, så syrran var i full färd att städa. De små liven är ganska så högljudda och stora ibland (;

Kommentarer
Postat av: Linda

Och inte blir det lättare när de blir större! Sixten är ju nästan 10 månader och är fortfarande jättesvår! Antingen ska han upp och nosa på kameran, eller så lägger han sig helt enkelt och ska sova... Kul katt... ;)

2012-09-22 @ 09:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0