Min fina häst

Nikon D300s + Nikkor 50mm/1,8
 
Nu har min fina häst tagit plats på hyllan. Mublerade om lite när man ändå höll på (; Den passar in så snyggt!
Denna dag har börjat med att gå upp vid 8, vika tvätt och äta frukost. Småfixar lite i lägenheten, kollar hur kallt de är ute -10 och inser att jag antagligen måste cykla till mamma och stallet. Ska göra ett mellanstopp hos mamma för att fixa lite där innan jag tar mig till stallet för att prata med V. Jag har nämligen hand om Filur nästa vecka. Kul kul!
Sist ska jag till sjukhuset för att göra lungtester, jippie. Hoppas att de kan bli bättre och att dom hittar något när det gäller min dumma astma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0