Nya Hööksgodingar

Nu har även jag kollat in Hööks nya katalog och hittat en massa nya och snygga nyheter som lätt får hamna i min och min blivande hästgarderob :)


Kan man ha för många ridbyxor? Nej! Dessa 2 helskodda ridbyxorna har det nya och väldigt populära muddarna nere vid ankeln. De beigea finns här och kostar från 499 kr.  De svarta finns här och kostar  från 649 kr.
Tjocktröjor är mina vardag i stallet, gärna med dragkedja så man lätt kan ta av sig tröjan när det blir för varmt. Och så har jag hittat dessa 3 snygga och häftiga tröjor. Den röda här och kostar 379 kr. Den snygga turkosa finns här och kostar från 379 kr och den marinblå finns här och kostar från 229 kr.

Jag blev väldigt förvånad av deras nya tävlingsskjortor, positivt överraskad. Så denna vita kortärmande skjorta skulle jag vilja ha vid varma tävlingadagar då jag aldrig tävlar utan kavaj, inte hittills iaf (; Den vita skjortan finns här och kostar från 149 kr. Den röda lite tynnre tröjan skulle jag kunna tänka mig att använda på tävling, förutom att jag nu har en röd kavaj. Men den skulle passa snyggt in till en vardagsoutfit. Den finns att köpa här och kostar från 199 kr. Till ridning är en piké det skönaste som finns att rida i, galet! Och Hööks har fått in så många nya och snygga pikéer att jag inte riktigt kunde bestämma mig vilka som skulle få följa med till min garderob. Men denna var bra snygg men kan inte bestämma färg (; Men den finns att köpa här och kostar från 199 kr.

Ännu mera snygga saker är då en enkel och simpel grimma. Det är alltid bra att ha i reserv! Finns att köpa här. Att hitta ett kedjegrimmskaft som är svart med silvrig kedja, då får man leta länge. Men Hööks har såklart fått in det och till ett bra pris! 199 kr och det är ditt, finns här.  En enkel helfärgad luva, jag vill ha en svart. Finns att köpa här.  Jag älskar att matcha mina outfits vid ridning, så ett snyggt äppelgrönt pannband vill jag ha! Finns här.

Ett hönat för att hänga i boxen till de långa nätterna skulle vara bra för nästa häst. Då räcker maten längre. Ett riktigt slowfeedingnät kostar en halv förmögenhet men Hööks har nu gjort en kopia. Vitt och grönt, mycket häftigt! Finns att köpa här för 159 kr. Och så fortsätter jag med mina outfits, ett par marinblå kombilindor vill få plats och kunna matchas mycket snyggare med mina schabrak. Finns att köpa här.  Nya schabrak får alltid plats i gareroben, som denna snyging! Finns här.

 
Nya fleecetäcken kommer att behövas så småningom. Eftersom att jag älskar rött så hade detta snygga röda fått plats i min täckesgarerob, Bello hade nämligen sönder det jag har nu, så de ska lagas och sedan användas som slit och släng täcke. Det gråa täcket skulle passa perfekt just för att det har hals, så om hästen blir väldigt svettig eller blöt så blir den inte kall.
Och det blåa från Lami-Cell är bara för snyggt! Tyvärr är inte prislappen lika häftig den (;
 
Så dessa snyggingar skulle jag kunna ha i min garderob, någon som vill sponsra mig? (; Haha.

Kommentarer
Postat av: my

först när jag såg nyheterna så tyckte jag att allt var fult men nu när man kollar noggrannare så är de jättesnyggt! Tycker dock att brun/blå som förra kollektionen var snyggare men rött och blått är också snyggt :)

Svar: Och för mig var de nästan tvärtom, jag hittade bara en massa snygga saker, blev så sjukt överraskad av de! Har haft väldigt svårt för tidigare collectioner. Så en stor hiss från min sida! _)
Linda Enarsson

2013-01-29 @ 19:07:56
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0