Vill bara säga

Jag vill, vill så mycket.
Bloggen är fortfarande seg. Det har inte hänt något speciellt skulle jag tro. Jag är utan jobb och häst, Bello har åkt hem och mer än det behöver ni inte veta. Snart kan jag dra ett streck och gå vidare.
Jag är sjukligt frustrerad och längtar galet till en ny häst kan komma till stallet. En vacker vit springare hade inte varit fel. Längtar efter att kunna planera tävlingar, träningar, ha roliga uteritter och mysa i stallet flera timmar. Det kommer, jag måste bara vänta, vara tålmodig. Men det är inte så enkelt. Vill att det händer saker nu. Men ta det bara lugnt, allt kommer till sin rätta snart. Hoppas jag.
 
För övrigt utom min abstinens efter att rida och ha en häst igen, så är jag så sjukt bloggsugen att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Men det finns inte så mycket att uppdatera om, eller är det kul att veta om jag har dammusigt lägenheten...? Skulle inte tro det. Det är tomt på hästar i livet, tror att jag måste kidnappa Filur av V snart.. Hmm bra idé.
Så ser livet ut, tråkigt och tråkigt. Men jag hoppas kunna kicka igång lite tävlingar att fota snart, men helt hade en häst kunnat få plats i stallet.
 
Ett virrigt inlägg om inget alls blev det. Men nu är ni uppdaterade om min verklighet. Ska försöka att fota allt nyinköpt som jag har oxå, ligger grymmt långt efter med de eftersom att man inte bloggar så mycket längre. Kameran behöver rastas, väldigt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0