Egentid i stallet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Har varit i stallet idag, och det var... helt jävla underbart!
Tog med mig mina senaste inköp, som kommer på bild senare när jag känner för det.
Snyggade till i ryktlådan så den fick sig en tvätt och nya fina borstar. Skönt att det är klart.
Fotade även alla mina schabrak, så dom ska väl även komma i ett inlägg, både tävlings- och träningsschabraken hamnade framför linsen.
Jag tog tid och städade lite bland mina saker, dagdrömde, längtade, läste tavlan 50 ggr och kollade in vart nya hästen ska stå när den kommer, inte min. Jag längtar så grymt mycket, tills den dära hästen väl står i min box. Spånbalarna står där inne och väntar på att få fylla boxen med nytt fräscht spån. Men det börjar kännas att det kan bli snart. Har en häst på g, och jobb flyter på bra. Så nu gäller det att jobba arslet av mig så står snart min egna häst i stallet. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0