Stallet.


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Stallet. Hur härligt är inte det! Hur underbart är det inte att komma till stallet. Helt sinnes. Så idag har jag varit i stallet och ridit en mystur på Filuren. Efter en massa ryktning för att bli av med vinterpälsen blev det att sadla och dra på sig stövlarna och hjälmen. Så underbart! Skrittade en kortare runda och han skrittade mestadels av tiden. Wow. Det har nog aldrig hänt när jag suttit på honom tidigare (; Haha.
Pysslade med en massa i stallet som att vika täcken och plocka undan i min hörna, göra lite plats så att säga. Lite ändringar och funderingar. Planer och som jag ska göra och inte. Så nu blir det att skriva ner i mitt anteckningsblock allt som ska göras.
Men en sak är säker, det är helt j*vla underbart att kliva in i stallet ridklädd och känna lukten av häst. Helt sinnesjukt underbart.

Kommentarer
Postat av: My

Fina bilder =)
Jag har fångat fölis i magen på film, ta en titt? Kram My

2013-04-22 @ 21:37:44
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0