Hur många gånger?

Sitter och funderar på hur många gånger jag tänkt att blogga men inte kommit på något bra att skriva eller helt enkelt glömt bort det. Nu när jag går in och ser att det var typ 85248 dagar sedan jag skrev något sist får man ju nästan ångest. Detta är ju illa! Men jag sitter här, mellan 2 jobb. Hela 1,5 timme har jag mellan. Började dagen med att leka med barnen och nu blir det Max hela långa kvällen. Najs. Jag kan inte ens komma på något som jag gjort de senaste dagarna. Jag fyller år på fredag, hela 20 bast ska jag blir. Systemet och allt lixom. Har massor av jobb framför mig och jag hoppas att kunna träffa min andra hälft lite i mellan allt jobb. Ja där har ni det. Men det kommer bra nyheter framöver, jävligt bra nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0