Kreativitet och inspiration

 
Detta är vad jag kallar inspiration!
Ljusstakar, grytunderlägg och en vedkorg gjord av hästskor. Vad jag ska samla på hästskor framöver! Synd att hon inte skos om allt för ofta (; Så att säga. Kanske kan ta och samla ihop de andra hästarnas skor också.
Sedan är de höpåsar med fastsydda bokstäver, snyggt att skriva "Corona" på flertalet påsar som jag använder. IKEA nästa!
 
En klädstång och en massa galgar för att kunna hänga upp alla schabrak, skulle inte sitta fel i mitt fall då jag har samlat på mig en del, och flera är på väg. Snygga foderstatsskyltar med en bild på hästen det gäller. Fint och personligt.
 
Sedan kommer de till dom mera rejäla och större prylarna, en höhäck att ha i hagen för rundbal med tak skulle våra hästar allt vilja ha, och det är på väg också, vad jag vet. Sedan är det även en isolerad vattenbalja som ska försöka fixas.
 
Men det jag ska göra i vinter är verkligen ett eget tävlingsskåp. Som jag kan bygga exakt som jag vill ha den, i mina färger, former och allt vad det innebär. Så ska försöka få lite hjälp av pappa min för att fixa något sådant! Skulle vara kul med ett eget och personlig t sadelskåp i transporten på tävling (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0