Paket!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Tidigare i veckan hämtade jag ut ett paket, med efterlängtade små saker i. Paketet kom från Hästia.se och såklart var det fel i leveransen.
Jag har beställt två par Protextor benskydd och en gul Schochemöhle luva. Men när jag öppnar paketet ligger det bara ett par benskydd i och luvan. Så skickade iväg ett snabbt mejl och berättar detta till företaget och den ska skickas idag säger dom. Benskydden var tänkte att användas på lördagens dressyrtävling...
Jag hoppas att dom hinner komma kan man väl säga. Men luvan ska bara sys in i öronen lite så kommer den outfiten att få följa med på söndagens hopptävling. Så snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0