En runda i ridhuset

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Motivationen är i jämnhöjd med fotknölarna nu, känner ingen lust alls till ridning. Så Corona fick idag sprnga en sväng i ridhuset, och det var inte direkt någon höjdare tyckte hon. Så de blev mest en massa trav. Och inte blev de några bra bilder heller. Men men.
 
Jag funderar på att åka iväg på söndag, med Corona, till Jälla. För att försöka hitta tillbaka till den motivation som höll oss igång hela sommaren och hösten, men som nu har tynat bort lite. Att ta några skutt och känna det roliga med allt slit. Corona är väldigt fin nu, och ibland känns det som att jag mera förstör än förfinar henne. Så att säga. Men det har mycket att göra med, just att hon har en lugnare period. Jag kommer nog inte klara av den perioden så mycket längre, så kommer antagligen att rida igång henne fullt ut, rätt snart.
 
Jag längtar till vi får känna på dom större hindrena igen, vi ska allt tillbaka, och det starkare än någonsin!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!
Jag har ett par bilder från typ 2010 på min häst ifrån Tierp som jag sparat ned som det står Elindaphoto på så jag tänkte kolla om det är du som fotat dem? Jag skulle nämligen jättegärna vilja köpa dem om de nu skulle kunna finnas kvar! Jag skrev med min mailadress så om du vill får du jättegärna svara på den om du vill!
Mvh Rebecca

Svar: Hej! Jag skickar iväg ett mejl till dig :)
Linda Enarsson

2014-12-06 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0