Hööksfavoriter


 
Några av mina favoriter från nya Höökskatalogen, och som förhoppningsvis kommer att finnas i stallet snart.
Älskar schabraket med luva, som jag letat efter ett rött vardagsschabrak. Och detta kostade bara 189 kr(!) och luvan bara 99 kr. Så det ska införskaffas så snart jag kan. Tröjan är bara för gullig, sött att ha i stallet i sommar. Kostar bara 129 kr. Skorna är bra coola och skulle vilja sitta på mina fötter under sommaren i stallet. Kostar 179 kr. Såklart ska dom inte sitta på vid ridning.
Stövelsockorna verkar varma och goa att ha nu till våren i gummistövlarna och leran är ett faktum.
 
Men mest vill jag ha longeringshjälpen, hur bra med det enkla hjälpmedlet kan man få hästen att arbeta rätt?! Jag har sett det användas av en bekant och jag är imponerad. Så jag skulle verkligen vilja ha den själv för att kunna ge något till Corona, alltså mera träning vid longering än det jag har nu.
 
Alla bilder kommer från Hööks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0