TiRK vs. BRF

Detta år hoppas jag att komma ut på tävlingsbanorna igen. Både inom hoppning och dressyr.
Men den stora frågan är, vilken klubb ska jag tävla för? Har alltid tävlat för Tierp, det är min hemmaklubb och har varit sedan jag började tävla -06. Men det känns som att jag vill ha ett byte och då är jag inne på Björklinge RF. Däremot är det en mera dressyr och fälttävlansinriktad klubb vad jag har fått för mig iaf. Ska höra mig runt med några som tävlar för vardera klubb för att höra för och nackdelar.
 
TiRK vet jag mycket om redan då jag har tävlat för dom tidigare, men dom får inte ihop något DIV III lag som hade varit lite intressant. Vad jag vet i nuläget. BRF vet jag inte ens om de har lag i hoppningen? Ska försöka ta reda på lite mera info om båda klubbarna. Men det är väl dags att betala medlemsavgift.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0