Lami-Cell elite PRO

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu är dom här, dom underbart snygga benskydden från Lami-Cell, de kommer att användas på hoppträningen ikväll, de blir premiären. Detta kommer att bli mina nya tränings och tävlingsskydd. Allt för att vi ska vara lite snyggare, helt enketl.
Så mina gamla från Hööks blir hemmaskydden och kommer aldrig mera att få se tävlingsbanan igen. Det räckte med att dom satt på under första tävlingen. Men nu kompleterar vi outfiten ännu bättre med snygga skydd!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hejsan, jag vet att jag är jätte efter men jag undrar ifall dessa fortfarnde är godkända för tävling? Min mail är [email protected] så kan du skriva där. Tack!

2016-01-29 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0