Dressyrtrim

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Efter en lång jobbdag blev det stallet och ett dressyrpass på min dam. Hon började med att bråka med mig för att sedan släppa och bli riktigt fin, fick fram mycklet bra gångarter. Skönt! Vi red igenom programmet och sedan blev det lite träning av längningar i både trav och galopp. Tror att jag satte några till slut. Men de är inte lätt att sitta ner på henne. Haha, hon får så stoor trav!
 
I morgon är det programridning som gäller, ska rida en LB:1, det nya programmet för 2015. Najs! Så håll lite tummar åt mig, har en som är med och skriver protokoll, en som fotar och jag får nog till en som filmar med. Men jag tar hellre en film från ritten än bilder. Håll alla tummar!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin häst!

Svar: Visst är hon! :)
Linda Enarsson

2014-11-08 @ 22:11:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0