Ännu en trist hagbild

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Nu har jag varit dålig på att ta bilder igen, det blir bara på henne i hagen. Sjukt tråkigt, måste jag säga. Men ska försöka ändra på det så de kommer upp lite mera roliga bilder igen!
 
Dagens uteritt var bra, hoppsadel och graman blev det. Skrittade iväg på en ny väg som jag inte ridit förr. Som tyvärr blev en återvändsgränd, men den var väldigt trevlig nu när det är lite halvblött i marken. Gick fint att galoppera! Pigg och glad Corona, mycket samarbetsvillig. Så det känns skönt, men mera dressyrträning behövs... Ska kolla upp med tränaren om och när hon kan. Behövs som lite akut nu känns det som.
Alltså att jag rider sämst och att Corona inte får så mycket träning av det. Så Angelika får sitta upp ibland, och det måste bli oftare.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Härlig bild!

Svar: Tack! :)
Linda Enarsson

2014-10-03 @ 16:16:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0