Lite hoppning en torsdagkväll

Foto: Frida | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Efter gårdagens skitpass vägde detta upp desto mera, men har ändå ingen lösning på dressyren för tillfället.
Byggde upp ett räcke och en oxer längs diagonala linjerna, så att jag kunde hoppa dom i en åtta. För att sedan skutta över ett litet hinder på medellinjen och byta varv enkelt. Corona hoppade kanonbra!
 
Hon sög efter hindren och jag hade lätt att hitta avstånd. Precis som jag ville. Visst att vi kom lite nära eller stort några gånger men jag såg ändå lägena. Mycket fin tjej som hoppade super! Hon hade lite åsikter om att man inte kan hoppa och bajsa samtidigt, typ förståligt men ändå inte. Haha. Så någon nit blev det med. Men känslan var bra och jag tror allt de går bra på söndag, bara jag rider hela vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0