Målat med hela ansiktet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Nu har det börjats, 23 bommar har målats, 6 stycken blev svarta och 17 stycken vita i grunden. Alla bommarna är målade två gånger och vi var ett gäng som lyckades med allt detta på några timmar. Även en skylt är uppsatt i ridhuset, hinderskållor är lagade och mera burkar är framplockat inför i morgon då det är dags att få lite färg på bommarna med. Det kommer bli allt från lila, rosa, grön till helt vita. Så snyggt allt kommer bli när det är klart! På måndag är det dags för hoppträning och allt ska förhoppningsvis vara klart även då.
 
Jag skulle även vilja att vi målar en sväng på "sockerbitarna" av trä och några få sröd som ser lite taskiga ut. Men shit vad allt kommer bli så snyggt när allt är klart! Snacka om att fräscha upp hela hinderparken genom att göra så lite ändå.
 
När jag väl kom hem blev det tvättning av ansikte, vitprickig och färg i ögonfransarna. Kändes som att jag arbetat bra då! Tyvärr kommer jag inte kunna vara med i morgon, då jag ska jobba, typiskt. Men jag tror nog att det kommer bli riktigt bra, slutresultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0