Sponsring

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Är nu färdig, efter en massa strul så ligger alla presentkort framför mig på vardagsrumsbordet. Skönt!
Nu ska dom bara överlämnas till sekretariatet i morgon bitti då jag åker iväg och fotograferar Distriktsmästerskapet, för andra året i rad, på Jällagymnasiets anläggning. Jag är sjukt glad att jag får chansen att i år igen få leverera bilder, så jag hoppas på två bra dagar med fina bilder och underbara ritter.
 
Vi inleder lördagen med dressyr från de minsta B-ponnyerna till stor hästar. För att sedan på söndagen ta emot hoppekipagen där de får visa vad de går för i klasser från LB kat B till 125 cm.
Många ekipage som jag känner igen eller med ryttare på nya hästar, så jag är spänd att få se fina ritter.
Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så underbarrt :D

Svar: Mycket kul! Och jag hoppas de ökar min försäljning med :)
Linda Enarsson

2014-09-05 @ 10:17:17
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Amanda Engman

fins bilderna blev!!! dock är equipes ruta för hela berts face så jag kan inte avgöra om bilden var fin eller inte hahahah, älg bert!

Svar: Tackar! Och jag vet, förhoppningsvis blir det ändring på loggan så att den inte förstör hela bilden :)
Linda Enarsson

2014-09-09 @ 12:40:04
URL: http://engmanamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0