Dressyrträning

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8 & Nikkor 35mm/1,8
 
En bra träning. Fast jag inte red så mycket själv. Idag red min tränare, och det kändes så fruktansvärt skönt!
Jag har sen efter skadan aldrig riktigt kommit överrens med Corona, jag kollade upp henne genom en massör så att hon inte har något emot sig på det sättet, helt ren. Så idag fick jag det som jag känt länge. Det är i huvudet det sitter. Och det där lät grovt. Men Corona har inte velat göra som jag vill, och det var problemet.
 
Idag hjälpte J mig med att lossa på det och få henne genomsläpplig igen. Och känslan att få sitta upp på min häst, som hon har varit tidigare. Den är obeskrivlig. Har nog inte varit såhär glad efter en träning som jag varit idag. Tack J för det du gjorde för oss idag! Nu är det bara att kämpa vidare och jag vet vad som ska göras!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin!

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-04-23 @ 15:09:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0