Vill tillbaka

 
Jag vill tillbaka, där vi var innan skadan och allt kom. Nu går det bara så mycket upp och ner att jag blir galen. Försökte mig på en träning igår och visst, en del av övningarna hjälpte, men vi klickade inte som ryttare och tränare. Men men, bara leta vidare!
 
Jag vill att vi ska vara så på topp som vi var innan skadan kom, vi var så jäkla bra då! Jag behövde inte bråka med Corona var och varannan minut, som det just nu känns som att vi gör. Vill hitta tillbaka, nej måste hitta tillbaka.. Och jag längtar till dess att vi är redo igen. Dressyrtävlingen nästa fredag avanmälde jag igår. Ingen start när det inte känns bra.
Vi kör träning på onsdag nästa vecka och sedan ska jag kolla med ännu en tränare om hon kan komma ut. Så kanske jag kan hitta någon som passar oss, mig och Corona som handen i handsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0