Ridpasset som inte blev som jag tänkte mig

Foto: Stina | Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
När man inte kollar om ridhuset är bokat och hinner bara trava fram innan man får gå ut igen, då har man inte planerat så bra. Typiskt! Jag som tänkte prova på lite mera med sadeln!
Så vi fick rida på grusvägarna, men måste säga att jag blir imponerad av min fina häst. Hon är lika fokuserad ute på vägarna som i ridhuset och hon bara trampar på och vill så mycket. Jag får som hålla henne för att inte få till en snygg ökad trav, utan mitt kommando. Haha! Så fin är hon, som ni kanske förstår. Så nu är det en hel del att rida ihop för att få till en bra trav. Men vad gör det, hellre såhär än behöva sparka runt henne!
 
Och gulliga Stina tog lite bilder efter att jag ridit! Hon är även med på måndagens hoppträning för Cia, och bara hon, jag och Corona kommer åka bort, fredag, lördag och söndag på en massa äventyr! Så en massa bilder kommer ni att få!

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Så kan det gå ibland :)

Svar: Japp, ibland blir det bara inte som man vill ;D
Linda Enarsson

2015-02-20 @ 11:55:45
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0