Början på en film

Nikon D300s + Nikkor 18-200/3,6-5,8
 
Idag har jag påbörjat en film, som ni kommer att få se senare. Fick förslag att visa er runt i stallet, och som sagt, idag har den påbörjats. Tänkte börja klippa och klistra i den direkt. Så efter att ha släppt ut alla hästar och mockat, fixat och städat i stallet så började jag. Hoppas ni kommer gilla den!
 
Jag använde även mitt nya objektiv, mycket bra! Redan nu gillar jag det mycket! Dessa bilder är tagna med det, och filmen är gjord med det objektivet.
 
Och ikväll är det dags för hoppträning! Denna gång för Cia, hoppas på roliga övningar och att jag rider häst redan från början, och slutar upp med att fegrida. Corona visar mig vägen bara jag ber om det. Så be för f*n!
 
Sedan han jag med nöd och näppe att boka en tid för vaccinering, så tisdag den 17 februari tar jag och Corona en promenad ner till XL vet i Örbyhus för att få en spruta och sedan gå hem igen. Så skönt att ha en veterinär nära! Synd bara att han inte har tid för att åka på akutärenden på häst längre. Men är man en populär veterinär så får vi hästägare ta det, finns ju flera veterinärer!

Kommentarer
Postat av: sabina

Trevlig blogg du har ☺ In och lämna gärna en eller flera kommentarer i min blogg och att du kanske vågar va med i "utmaningen" på bloggen.

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2015-01-26 @ 12:01:31
URL: http://sabinamannerhagen.blogg.se
Postat av: Michelle Petersson

Ska bli kul att se den filmen :D
Kram

Svar: Vad roligt att du tycker de! :D Kommer ta tid att ladda upp på yt bara, haha :)
Linda Enarsson

2015-01-26 @ 17:58:12
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

Älskar den andra bilden!! <3

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-01-26 @ 21:04:50
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0