En kort promenad

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En seg Corona tog jag med mig på en kort promenad idag, musklerna som släppte igår, känns som träningverk. Kan man jämför med. Så jag kände att det var bäst att gå en kort sväng så hon fick röra på sig och förhoppningsvis bli av med den.
Efter lite mer än halva rundan började det hända något med min tjej. Hon ökade takten och började verkligen att se sig omkring. Innan var det lite "måste jag verkligen?". Så antar att det värsta av värken släppte på henne. Skönt! Så i morgon blir det ett lösgörande ridpass i ridhuset skulle jag tro. Det är stenhårt överallt nu när snön regnade bort och det fortsätter att hålla minurgrader....

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh, vilka gosiga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2015-01-06 @ 17:29:35
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0