Resultat Rönningens KRK

Foto: Stina | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Bästaste Stina levererar grymma bilder och är garanterat bästa hästskötaren ever!
Ha lite överseende med bildernas texter, programmet ville inte direkt samarbeta...
 
95 cm - 4 fel + tidsfel
En bra runda men som jag lyckas få till en dålig sväng och Corona tog inte min förhållning så det blev ett halvt galoppsprång innan hinder nr 5 tror jag. Typiskt! Med tanke på den väldigt dåliga framridningen jag fick då allt gick bra mycket fortare än jag tänkt mig och vi fick typ komma in på framhoppningen direkt när jag satt upp, är jag ändå väldigt nöjd! Corona kändes fin!
 
105 cm - 8 fel
Ja, vad ska jag säga...
Banan börjar verkligen kanonbra! Vi har sånt bra flyt och det bara känns så lätt och bara lattjolajban! Så kommer kombinationen på en snett igenom och Corona som lägger in ett extra språng och vi hoppar typ igenom oxern i insprånget, och tar med oss räcket ut. Jag förstår inte riktigt vad som hände.. Och det känns så surt! Men annars är jag såå nöjd med rundan och Corona var så galet fin!
 
Och som det känns nu så är inte tävling riktigt vår grej, vi har aldrig bommarna och resultaten på vår sida. Jag blir så less, så frustrerad och irriterad. Varför går det bara inte?!
 

Kommentarer
Postat av: my

Såg bra ut ju. Bara att träna på :)

2015-03-29 @ 16:25:55
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0