Top of the hill

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En långpromenad med en pigg och glad Corona som jag fick springa efter. Nästan i alla fall. Men fort gick det! Corona såg fin och ren ut i skritten så det känns lovande, och sadeln är inne på omstoppning så den ska jag förhoppningsvis hinna hämta i morgon. Kan säga att det är inte världens bästa känsla att se sin sprillans nya sadel från februari -15, plockas isär och hamna i tre delar. Men en trevlig kvinna som ska göra detta och jag tror det kommer bli ännu bättre!
 
Annars ska Corona tas på töm i morgon, så håller jag tummarna på att inte se någon hälta alls, även fast jag inte märkte något idag så finns en liten oro att det ska finnas kvar. Knip med alla tummar i morgon eftermiddag tack!

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt fin blogg :) kolla gärna in min

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2015-05-15 @ 11:12:26
URL: http://foderponnyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0