Ett gäng ridturer med mitt hjärta

 
Vad jag har roligt med mitt hjärta! Vi hoppade en lördagskväll med några andra i stallet, hindren höjdes upp till ca 90-100 cm och vi bara flög över! Så galet roligt! Det var väldigt länge sedan vi sist hoppade på dessa höjder och mera bana än enstaka hinder. Superkul!
 
Vi har tagit oss någon uteritt med, i det fina landskapet, helt öppet! Så vackert en tidig morgon när snön fortfarande låg kvar. Lugna och fina, men lite kalla uteritter.
Corona passar även på att rulla sig varje morgon, haha. Mer eller mindre lerinpackad blir hon, alltid lika roligt som hästägare!
 
Mera träning har vi hunnit med, för J då såklart. Traven går så mycket bättre, skritten blir bättre och bättre redan men galoppen är en pain in the ass, för tillfället. Hahah! Det gäller att kämpa på, hålla ut för när det väl släpper, då kommer allt bli lättare och vi kommer ta till oss svårare saker. Men just nu, så hade jag gärna sluppit galoppera! Men jag traglar vidare, även om det är roligt eller inte på just den biten. Träning, träning, träning!

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Härliga bilder!

Svar: Tack tack! :D
Linda Enarsson

2016-12-25 @ 13:57:43
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0