Hästen som bara vill kramas, och den andra vill hångla

 
Jag har upptäckt att söta Ferro tycker om att kramas! Om jag ställer mig framför honom och lägger armarna om hans hals så trycker han huvudet mot min rygg. Gullhästen! Han blir bara mysigare och mysigare ju mera jag lär känna honom. Söta!
 
Sedan har jag även hunnit med en uteritt med Jäger! Tillsammans med Bella och Quickan tog vi oss en tur ut idag, och det var väldigt skojigt sa Jäger och trippade till ibland och var pigg! Så skönt att ta sig ut i skogen med hästarna!
 
Och med Bill så övar vi på att pussas utan tunga, han är lite väl intensiv med den och det blir mindre trevligt för mig. Haha! Men han är bra söt och står nu nyduschad i stallet för att få åka på clinic i morgon! Ska bli så roligt att få åka på och jag har laddat kameran och tömt minneskorten! Så förvänta er bilder!
 
 
Sedan hade jag en dag med lite extra tid, och då är det pyssel och städning som gäller. Fräschade upp våra "fina" täckeshängare, vi använder inte hängarna på boxarna för det är inga täcken som får hänga kvar där när man bara har unghästar. Så nu vet ni det, innan ni frågar. Haha. Bytte ut alla gamla blåa balsnören till brun/orangea balsnören och skrev om alla namnen. Alla hästarna har sitt namn på boxen skrivet på silvertejp, det är lite för mycket byte av hästar, ibland ganska ofta, så det blir inga finare namnskyltar. Men det funkar!
Och det kändes bra när detta var klart, så nu är det bara andra sidan som behöver snyggas till, så är detta lilla projekt sen klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0