Snart inne i maj



Här har vi Joie de Vivre, sto -09 e. Chirlon - Rubinrot. Vår söta specialare som är hur go som helst! Hon är en One of a Kind! Hon var först ut på tävlingsbanan för året, tidigare denna månad. Och jag kan ju faktiskt säga att jag inte varit någon höjdare på att knoppa. Men efter att fått knoppa ett gäng olika hästar inför olika tillfällen, har jag faktiskt lyckats få till en ny och snyggare stil i min knoppning. Efter lite läsning på internet så fick jag lite nya tips att tänka på och med rätt grejer, har jag nu börjat få lite kläm på detta!
 
Nu blir det övning för att få pannluggen snyggare oxå, här kan man inte få allt eller!
På lördag är det tre hästar som åker iväg till tävling, så det är dusch och fix redan på fredagen. Detta blir en ny erfarenhet för mig, att åka på tävling med flera hästar som ska gå olika program. Med rutin sitter nog även det snart i ryggmärgen, spännande ska det bli!
 
Nikon D750 + Tamron 70-200/2,8 G2
 
Denna snygga biff är Fürst Classic aka Frasse, valack -10 e. Fürst Nymphenburg - Scherlock Holmes i sin första MSV B:5a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0