Clinic med Clever Hill Q 1222

Nikon D750 + Nikkor 50mm/1,8
 
Jag klagar inte på att få sitta inne i Wirsbo Ridcenters kanonfina ridhus och lyssna på Jan Brink och se fina ekipage, bland annat J och Clever Hill Q 1222 som visade upp sig. J blev tillfrågad att rida i clinicen, och de båda åkte redan i torsdags och fredags. Clever är en berest kille som tog sig en tur till seminstationen och gjorde sitt jobb innan han kördes till Wirsbo Herrgård och står uppstallad där under helgen.
Hemma i stallet så "fattas" det en häst, iom att Clever är borta över helgen. Och för mig som hästskötare känns det lite jobbigt. Haha. En av "mina" hästar är ute på resande fot och jag som vill ha stenkoll på hästarna. Men jag vet att han har det bra, jag åker dit över dagarna, lördag och söndag för att se till att Clever är i uppvisningsskick, ta en massa fina bilder och inspireras.
 
Och med bilderna kan jag tyvärr inte visa mera än detta, jag ska försöka fixa lite "behind the scenes" på Clever, men jag får inte visa bilder från ridhuset, då de är förbud att ladda upp på sociala medier. Suger, men jag respekterar det.
 
Så ska som sagt försöka fixa lite bilder runt om, även om jag har fått sååå snygga bilder inifrån ridhuset på J och Clever. Men men....
 
Har flera bra inlägg att skriva, men tiden räcker inte alltid till. Så nu blir det sova för att i morgon igen åka till Wirsbo och ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0