Resultat Surahammars RF

Foto: Johanna | Nikon D750 + Tamron 70-200/2,8 G2
 
MSV C:1 - 61,42% 5a!
Hade en fin känsla på framridningen, hon var med mig men hade kunnat få henne lite mera eftergiven. Lätt o vara efterklok. Men hon kändes fin och jag fick igenom det jag ville och hon hängde på. Kommer ut på collecting och jag tänker hela tiden att hon ska vara framme och med mig, vilket hon var. Tills vi kommer in på banan. Jag måste ändra på något, men jag vet inte vad. Tappade bjudningen i traven. Fick till helt okej skolor, men utan bjudning så går det inte fullt lika bra. Domaren var däremot hård och satte 4or på väldigt många i startfältet, så även på mig. Men men. I stället satte vi ännu en gång 7or rätt igenom på skritten! Så roligt! Och jag lyckades med båda enkla bytena, 6,5 på dom! Så galet stolt! Det gäller o vara glad över vissa delar av programmet, även om helheten kanske inte alltid är den bästa.
 
Procenten lyckades ändå hålla sig på placering, och jag fick min första rosett i msv klass! Det känns bra inför kommande tävlingar. Bara att kämpa vidare! Träna, träna och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0