Äntligen shopping!

 
Under tiden jag inte hade häst, la jag ofantligt mycket pengar på onödiga kläder, prylar och andra saker som inte behövdes. Så nu har jag välfyllda garderober och byråar!
Så lyckan att äntligen få börja handla saker till min lilla fyrbenta älskling?! Helt obeskrivligt.
En ny lädergrimma, från snygga SD Design har inhandlats, valde en helt svart i slutändan efter mycket velande. Ett litet smycke från Deisgn by Kiiwi, med Qiras namn på, blev pricken över i:et.
 
Nu har jag snöat in på ett såå snyggt pannband, som bara måste bli mitt. Men det får vänta lite till, då Qira inte ens har provat det här med träns än. Har så många snygga saker jag vill inhandla, men man får allt hålla hårt i plånboken nu när man har någon att handla till. Wiho!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Men så sööööt :D

2018-08-08 @ 22:58:41
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0